[linux-baslangic] Re: Apache

From: MUAMMER KUTLUSAN (mkutlusan@isbank.net.tr)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 00:20:02 EEST

Atat=FCrk : "T=FCrkiye Cumhuriyeti devletinin temeli k=FClt=FCrd=FCr".Bu =
ortam=FDn
adresi linux-baslangic@liste.linux.org.tr. tr dikkatiniz =E7ekerim =
beyler
tr. Yani Amerika yada ba=FEka bir organizasyonunun adresi de=F0ildir.
=DDnsanlar=FDn her t=FCrl=FC kusurlar=FD ba=F0=FD=FElanabilir ama yar=FD =
T=FCrk=E7e yar=FD
=DDngilizce ba=F0=FD=FElanamaz. Hele bunu herkes b=F6yle diyor demek; =
ba=FEkalar=FDn=FDn
yanl=FD=FE=FDn=FD anlamamak ve bunu savunmak demektir. =D6nce T=FCrk=E7e =
konu=FEal=FDm
sonra =D6zg=FCr Yaz=FDl=FDm Felsefesinin ruhuna elbette sahip =
=E7=FDkar=FDz. Herkes
kendi dilini adam gibi konu=FEmal=FD sevgili arkada=FE=FDm. Umar=FDm =
kendimin bile
inanamad=FD=F0=FDm bu tepkimi ho=FE g=F6r=FCr ve beni =
ba=F0=FD=FElars=FDn.

Sevgi ve esenlikle kal.