[linux-baslangic] Re: Apache

From: Orhan Berent (berent@deu.net.tr)
Date: Fri 04 Jun 2004 - 13:31:14 EEST

Rica ederim yeni bir tartisma baslamasin.Arkadasimiz demek istiyor ki
documanlarin ya da php dosyalarinin konulacagi yeri bilmek en temel
seydir.Acikca ifade etmese de onun mesajindan bunu anliyorum ben.Sizin
de conf dosyanizdan henuz baslangicta bilmeniz gereken birkac
direktiftir.Ondan sonra documan okuya okuya bir cok sey ogreneceksiniz.

kolay gelsin

Orhan Berent

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin