[linux-baslangic] Redhat8.0 dan RedHat 9.0 'a geçişte LILO sorunu?

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Fri 04 Jun 2004 - 10:09:05 EEST

    Selamlar,
    Win 2000 ile birlikte Red Hat 8.0'i LILO ile sorunsuz kullaniyordum.
Acilista "RedHat/DOS" secim ekrani geliyordu. Dun aksam Red Hat 9.0'a
yukseltme yaptim. Fakat aksam yorgunlugundan "mevcut LILO kalsin" secenegini
degil "GRUB'un son versiyonunu yukle" secenegini sectim. Yukleme tamamlandi
ancak bu sefer makinayi acamiyorum. Giriste LILO yerine GRUB text ekrani
geliyor ve

grub >

olarak bekliyor. TAB tusu ile kullanilabilecek komutlari alabiliyorum ancak
tam olarak emin olmadan birsey yapmadim. Durumu nasil duzeltebilirim. GRUB
hakkinda hic bilgim yok:(

Kolay Gelsin,
Mucip:)
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin