[linux-baslangic] Debian xserver-xfree86 problemi

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 11:32:27 EEST

Merhaba,
debian testing-unstable kullaniyorum kernel 2.6.5-1-k7 .
dun gece cok guzel calisan bilgisayarimda bu sabah actigimda x acilmadi??
hic bir ayar deisikligi yapmadim ve yeni paket yuklemedim. Ekran kartim
Nvidia-geforce4 mx 128 MB
bilgisayar kdm yi calistirmak istedigi zaman once nvidia logosu cikiyodu
daha sonra nvidia : trying to map kernel 00800**0000 but holding a
spinlock gibi bir hata msg inin ** yerler ff oluncaya ekranda
geciyordu ve konsola dusuyordu. konsoldan ./kdm start yazdigim zaman
kdm sorunsuz aciliyordu ama artik hep ayni hatayi verip
konsola dusuyor. nvidia surucusunu kaldirip bir daha yukledim, olmadi.
sildim apt den nvidia-glx modullerini yukledim gene olmadi. 2 saattir
onunla ugrasiyorum
basaramadim. google da ya da nette hic bir cozum bulamadim bu
sorunlarla karsilasan olmus fakat cozum yok ne yapabilirim.
yardimlariniz icin simdiden tesekkurler

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin