[linux-baslangic] Re: Mysql query sorunu

From: Mustafa Celik (m_c_e_l_i_k@yahoo.com)
Date: Wed 02 Jun 2004 - 20:54:33 EEST

Merhaba,

Mysql ile ilgili bir de ben soru sormak istiyorum. Phpmyadmin veya sql komutuyla delete from bilmemne where ..... dedikten sonra bir de baktık ki yanlış satırları silmişiz. Bu silinen bilgileri kurtarmanın bir yolu var mı?

Bu soruyu şimdi merak ettiğim ve öğrenmek için soruyorum. Geçen ay yanlışlıkla çeşitli bilgiler sildim ama kurtaramamıştım. :(

Mustafa Celik

Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr> wrote:Merhaba,

Wed, 2 Jun 2004 10:39:54 +0300 tarihinde "nazgul"
soyle
yazdi:

> Tamamen hayali bir sorun oluşturuyorum ve bunun çözümü nasıl olur
> öğrenmek istiyorum. mysql konfigurasyonunu yaparken bir hata yaptık.
> user'ın bir query girmesiyle (tamamen uyduruyorum burayı) mysql çok
> ağırlaşıyor. Çok işleyen bir mysql sunucusunda da binlerce query kayıdı
> var diyelim. Biz bunları okuyup hatanın nerden kaynaklandığını bulana
> dek nasıl işlerin yolunda gitmesini sağlayabiliriz?---
MySQL'in "Slow Log" dosyasini ayarlarsaniz, belirli bir zamandan daha uzun
suren ya da indeks kullanmayan sorgularin kayitlarini tutturabilirsiniz.

Ayrica sunucunuzun performansini arttiracak bazi ayarlar yapmaniz da iyi
olabilir.

Kullanici/saat basina sorgu/baglanti siniri ve benzeri kisitlayici ayarlar
yapabilirsiniz.

http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/mysql/

Doruk

Ankara : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
tiklayiniz