[linux-baslangic] Mysql query sorunu

From: nazgul (linux@hebux.com)
Date: Wed 02 Jun 2004 - 10:39:54 EEST

Tamamen hayali bir sorun oluşturuyorum ve bunun çözümü nasıl olur öğrenmek istiyorum.
mysql konfigurasyonunu yaparken bir hata yaptık. user'ın bir query girmesiyle (tamamen uyduruyorum burayı) mysql çok ağırlaşıyor. Çok işleyen bir mysql sunucusunda da binlerce query kayıdı var diyelim. Biz bunları okuyup hatanın nerden kaynaklandığını bulana dek nasıl işlerin yolunda gitmesini sağlayabiliriz?
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin