[linux-baslangic] Re: Linux donuyor

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Tue 01 Jun 2004 - 15:05:26 EEST

Merhaba,
Henüz logları çalışma ve devre dışı kalma zamanları açısından kontrol
edemedim.
Elektrikte sorun olasılığı küçük. Kesintisiz güç kaynağından besleniyor.
Aynı
kaynaktan beslenen bir başka bilgisayar daha var.
Aynı makinayı yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum. Birkaç kez güncelleme yaptım.
Çevre koşullarında dikkati çekecek bir değişiklik yok.
Fax için kullandığım, ama artık pek işime yaramayan hylafax'ı kaldırdım.
En kısa zamanda fax-modemi de sökeceğim.
Ram konusunda yapabileceğim birşey yok. Test için bile aynısından bulma
şansım yok.
Knoppix'i de kullanabileceğimi sanmıyorum. 48MB bellek olduğu için X bile
çalışamıyor. Konsol modunda kullanıyorum.
Kısacası makinanın miadı doldu herhalde.
Teşekkürler. İyi çalışmalar.
Ahmet