[linux-baslangic] Re: vmware

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Tue 01 Jun 2004 - 09:40:29 EEST

        Merhaba;

        Bende vmware yerine size hem yasal hemde kurulumu - kullanimi cok
daha kolay olan cygwin'i oneririm. Eger amaciniz gercekten sanal bir pc
olusturmak degilse, cygwin size linux programlarini otomatik olarak
kurup-yenilemek ve windowsla kardes kardes calistirmak icin iyi bir yol
sunuyor. Ustelik dogrudan windowsta calisacak programlari ucretsiz ve
yasal (ve hatta ucretli yazilimlardan yuzlerce kat daha iyi) bir derleyici
(gcc) ile yazabilme imkani taniyor. Ilgilenirseniz adres: www.cygwin.com
ve butun yapmaniz gereken setup.exe dosyasini indirip calistirmak.

        iyi gunler

        Cem Ahmet MERCAN

--- Mon, 31 May 2004 tarihli iletisinde Umit Bozkir soyle diyordu:

> Makinanizi acip-kapatma icin bir engeliniz yoksa Gnu/Linux u diskinize
> kurun derim.Vmware ile ugrasmak heleki yazilimi lisansli almayip sagdan
> soldan crack,cdkey aramak beyhude ugrasmaktan baska nedir?Eger boyle bir
> programi denemek istiyorsaniz muhtelif zamanlarda dergilerle birlikte
> dagitilian demolari deneyin.Gnu/Linux u hangi amacla kurmak istediginizi
> sorar,takildiginiz yerlerde -gerekli arastirmayi yapip,dokumanlari
> okuduktan sonra- sorarsaniz size daha cok yardimci olunabilir.Belki diske
> kurmayi riskli buluyorsunuz (cdden calisan dagitimlar size gore).Belki
> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin