[linux-baslangic] Re: Slackware 10 & Microsoft Blue USB Scroll Fare

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 30 Jun 2004 - 23:23:25 EEST

Az önce deneme yanılma yöntemiyle IMPS/2 denemiştim ve olduğunu
 gördüm.
Şu anda geriye yazıcımı tanıtmak (HP PSC 1110 - tarayıcısı
nı tanıttım
ama yazıcısını henüz tanıtamadım) ve GNOME'da ara ara olan
sorunun
nedenini bulmak kaldı.. GNOME'un bazen açılışında açılı
ş programlarının
listelendiği resim açılışın bitmesine rağmen öylece kalı
yor. Çıkış'a
bastığımda hiçbir şey olmuyor. Bu bazen oluyor, henüz nedenin
bilemiyorum. Yardımlarınız için tekrar teşekkür ederim.

Ekin Meroğlu wrote:

>..

>Protocol'u auto yerine IMPS2 yapmayi deneyebilirsiniz.
>
>Option "Protocol" "IMPS2"
>
>gibi...Yine calismazsa IntelliMouse protocol'unu da deneyebilirsiniz.

>Bir de mouse'unuzun toplam kac tuslu oldugunu belirtmeniz lazim, bunu ic
in de
>Option "Buttons" "5"
>gibi bir satir kullanmaniz lazim - kaydirma tekerlegi 2 tus sayiliyor, f
azladan tuslariniz varsa ekleyebilirsiniz de..

>Bu arada daha once bahsettiginiz konsolda turkce harfler sorununuz halen
 devam ediyorsa,

>export LC_CTYPE = tr_TR
>
>satirini kullanicilarinizin .profile dosyalarina ekleyerek konsoldaki tu
rkce harf sorunlarini cozebilirsiniz. Ben bu yöntemle bir ay onceki Sla
ckware-current'e kadar olan son surumlerin hepsinde sorunsuz turkce konso
llar kullandım. Slypheed mail client'i da bu satir sayesinde turkce yaz
abiliyor ornegin.