[linux-baslangic] Re: mail geri bildirimi

---------

From: serhatk (serhatk@baskent-ank.edu.tr)
Date: Wed 30 Jun 2004 - 08:38:14 EEST

Dediklerine sonuna kadar katılıyorum gelen maillerin header
bilgisine
baktığımızda zaten mesajın asıl kimden geldiğini
görebiliyoruz en azından
hangi ip den geldiği anlaşılıyor , ben sadece dediğim
şekilde otomatik bir
bilgilendirme maili gönderelebiliyormu ve nasıl gönderiliyor onu
merak
etmiştim.
Bu arada gönderdiğimiz maillerin altına otomatik birkaç yazı
ekleyebilirmiyim demeyim, eminim ekleyebilirizde nasıl ama ! ! !

İyi çalışmalar...