[linux-baslangic] Re: Mandrake de kilitlenme

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 23:02:08 EEST

 Selamlar,kurdugunuz Mandrake 10 hangi surum:Community Edition,Official,
PowerPack?KDE kullanmadigimdan dolayi tam olarak emin degilim ama cevresel
aygittan kasti mouse,klavye olabilir.Bunlarin sorunsuz oldugundan emin
olabilir misiniz(Knoppix i deneyin derim)?Emin olmak icin Mandrake nin cd
den calisan dagitimini (Mandrake Move) deneyebilirsiniz.
Ya da kullandiginiz aygitlardan biri usb vb olabilir mi?Bu da sorun
cikarabilir.KDE yerine baska bir masaustu yoneticisiyle (GNOME olabilir)
ya da pencere yoneticisiyle (icewm) acmayi deneyebilirsiniz.Sanirim, Mandrake
icindeki KDE,gerekli olan bazi dosyalari kullanici dizinine yazamadigindan
ya da buna benzer sebeplerden sorun cikarabiliyor.Belki root olarak login
olmaya calisiyorsunuz (dikkat!),degilse sadece test icin root olarak deneyin
(dikkat!!,dikkat!!).Home dizininizdeki .kde dosyalarini silmeyi de
deneyebilirsiniz.
Silme islemlerinde cok dikkatli olun,root olmadiginiza emin olun.Yeni
kurulmus bir makina icin cok gerekli degil belki ama sileceginiz
dosyalarin yedegini alin.!!!

Tahminim bir sure sonra sorunun -saglikli bir giris yaptiktan sonra-
kendiliginden duzelecegi (kisir dongu).Maalesef Mandrake deki KDE ilk
acilista sorun cikarabiliyor.

Kolay gelsin.