[linux-baslangic] Re: mail geri bildirimi

---------

From: Zulkuf OK (NVTP) (zulkuf_ok@hotmail.com)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 19:32:30 EEST

Genel bir sorun olabilir mi?

Cuma gununden beri e-mail server yavas calısıyor.
Redhat 7.0 kullanıyorum.Bunun userinde sendmail kurulu.Cuma gununden beri
e-mail gonderirken makineler
your SMTP server has not responded in 60 seconds:would you like to wait
another 60 seconds for the server respond
Wait Stop

 hata mesajı veriyor.Biraz bekledikten sonra e-mail server mesaji
gonderiyor.Bu sorun genel olabilirmi yada virus
Bu sorunu cozen varmı.

Belki de kullanicilardan biri yada birkaci buyuk bir dosya gondermis
oldugundan sendmail .que atmis olabilir.Makine surekli gondermeye calisyor
olabilir.Tum e-mail Que larını temizlemek istiyorum.Komutu bilen varmi.
Birde boyle deneyecegim.

Benim sorum sendmailde que nasil ulasip kontrol ve silebilirim .Belki
sorunun kaynagi budur

Saygilarimla