[linux-baslangic] mail geri bildirimi

---------

From: serhatk (serhatk@baskent-ank.edu.tr)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 17:41:37 EEST

Selam,
Birkaç gün öncede aynı konu ile yardım
istemiştim.sanırım herkes çok yoğun.
Procmail ile uzantılara göre attach edilen mailleri
filtreleyebiliyorum
ancak bu filtrelediğim dosyalar hakkında mail gönderen kişilere
bir cevap
maili bir türlü attıramadım. Ör. "Kurumumuz zip,scr,bat,pif
uzantılarına
sahip emailleri filtrelemektedir" gibi otomatik bir bilgi maili
göndermek
istiyorum.
Teşkkürler...