[linux-baslangic] Re: Slackware 10 - Belirledigim Sorunlarim

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Tue 29 Jun 2004 - 10:49:17 EEST

Tum bu sorunlardan cozemediklerim de oldugundan dolayi tekrar FC2'ye
donmek zorunda kaldim. Bir site buldum. Slackware'in konfigurasyonunu
anlatiyor ve Turkce icerikli... Ama yaptigim degisikliklerden sonra
GNOME'un acilisinda hatalar vermeye baslayinca ve ben de ustesinden
gelemeyince Slackware macerasina gecici olarak ara vermek zorunda
kaldim. Sacma sapan yerlerde GTK-Warning cannot open display gibi
mesajlar verdi. Mecburen birakmak zorunda kaldim... :(
Alper KANAT
alper.kanat@isbank.net.tr
ICQ : 19055555