[linux-baslangic] Re: Mod_SSL Kurulumu

---------

From: Necati Ersen ŞİŞECİ (siseci@acikkod.org)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 12:28:51 EEST

Merhaba,

mod_ssl kurmak icin apachenin kaynak kodları gerekiyor ile birlikte
derlemek
gerekiyor
bildigim kadari ile.

./configure:Error: Cannot find Apache 1.3 source tree under
/usr/local/apache

Apache nin kaynak kodlarını bulamadigini belirtiyor bu hatada da.

Birde openssl in 0.9.7d versiyonunu cekip mod_ssl i openssl in bu
versiyonu
ile
derleyin. Daha onceki versiyonlarında bug vardi.

--with-ssl=../openssl-0.9.7d parametresini eklemeniz gerekiyor mod_ssl
icin

apache yi derlerken de
SSL_BASE=/source/openssl-0.9.7d ./configure ...

seklinde derlerseniz, apache bu versiyon openssl i kullanacaktir.

Iyi calismalar.

Necati Ersen ŞİŞECİ
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org