[linux-baslangic] àFutf-8?Q?cron_hakkın?

---------

From: serhatk (serhatk@baskent-ank.edu.tr)
Date: Sun 27 Jun 2004 - 22:21:57 EEST

Oluşturduğumuz cron sayesinde periyodik olarak alınan
yedekler ve Anivir virüs kontrolünden geçen mailler bana
email olarak geliyordu.Kullanıcı adımı sistemden
silip yeniden oluşturmak zorunda kaldım fakat bu işlemden
sonra root tarafından artık mail alamıyorum.Crontab ile
ilgili internetten birçok doküman okudum ama sorunumu yine
çözemedim.Genelde internette cron un mail atmaması
konusunda yazılar var yada MAIL TO kısmına istenilen mail
adresinin yazılmasına yönelik cevap lar buldum.Zaten
crontaba baktığımda MAIL TO kısmında root
yazıyor .
Yardım lütfen.