[linux-baslangic] Re: mandrake 10 ve 9.2 arasindaki farklar

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Sat 26 Jun 2004 - 19:49:10 EEST

Ben denedim ve superdi yanitinin altinda yatan anlam sudur ki;

eski surum yavas idi. Mandrake 10 cok daha hizli
yazici kurulumu yeni surumde cok kolay oluyor.
agi gorme oldukca basarili.
evde ve isyerinde ve gittigim yerlerde kullandigimdan IP degistirmek mandrake 10 da cok kolay oldu. bu nedenle artik hep mandrake 10 kullaniyorum.

bunu artirmam mumkun. ama deneyin gorun derim.

diger mailde hizli ve net yazmistim. sorularla acabilirdim. ancak arkadasim begenmemis ve o nedenle bir miktar acayim istedim.

begenmeyen arkadasin da bir link vererek isten siyirmak yerine bir iki satirda iyi ve kotu yanlarini anlatmasini beklerdim. yoksa elestirmek kolay. ele verir talkini olmus azicik.

dostluk ve paylasim dolu gunler,
abdullah anar