[linux-baslangic] Vectorlinux kullanmak

---------

From: Tugrul Karayel (tugrul@med-ya.com)
Date: Sat 29 May 2004 - 13:17:33 EEST

        Merhaba arkadaslar ben bir Apple macintosh kullanicisiyim. Biliyorsunuz Apple in son isletim sistemi unix tabanli, bu nedenle unix ve linux tabanli sistemlere bayagidir ilgi duyuyorum. Bunun uzerine evimdeki 200 mhz lik emektar makinema vectorlinux 4 versiyonunu kurdum ve yaklasik 1 aydir maillerime bakmak ve internete girmek gibi isler icin kullaniyorum ve bu isleri cok sorunsuz sekilde halledebiliyorum.
         Ancak bu bir aylik sure icinde sistemin komut yapisini bir turlu ogrenemedim(sanirim mac lerin arayuzune cok alistigim icin) yani sistemde yapmak istedigim islemleri gerceklestiremiyorum. Ornegin sistemi kurdugum HD deki diger bolumleri mount edemiyorum. Bu sorunu mail liste attigimda, bir arkadas "etc/fstab" adli dosyanin icine bakmami soylemisti. Ancak benim sistemimde boyle bir dosya yok. Acaba Vectorlinux`un cok kucuk bir sistem olmasindan dolayi mi bu islemleri gerceklestiremiyorum. VL 'le ilgili bulabildigim butun dokumanlari okudum ancak yarari olmadi. Sizce sistem yapisini ogrenmek icin nasil bir yol izlemeliyim?
        Simdiden tesekkurler iyi calismalar...