[linux-baslangic] Re: Hata nerede

---------

From: Metehan Haspolat (mhaspolat@turkak.org.tr)
Date: Thu 24 Jun 2004 - 12:40:27 EEST

Serdar bey linux kullansınlar derken ciddi değildi. Gönül ister elbette ama
ne çare.
Eğer serverinizde ticari bir site host ediyorsanız. Ve kullanıcıların hatırı
sayılır bir kısmı buraya ulaşamıyorsa, sorumluluğu başkasının üstüne atmak
çözüm değil.
Bir de konuştuğum adminler daha önce kendilerine böyle bir şikayetin
gelmediğini söylediler. Hakikaten öyle mi bu sorunla karşılaşan başkaları
yok mu merak ettim doğrusu.