[linux-baslangic] Gentoo'ya àFISO-8859-9?Q?eth0'ı_tanıtamadım...?

---------

From: Özer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Wed 23 Jun 2004 - 16:53:52 EEST

Merhabalar,

Kendime bir Gentoo kurayım dedim, (tamamen iso'lardan, derlemekle
uğraşamam...), indirdim iso'ları, ama bir türlü network ayarlarımı
yapamadım.

Şu anda mandrake 9.1 kullanıyorum, kablonetle bağlanıyorum internete
onda modul 8139too gözüküyor, livecd'den açınca, #modprobe 8139too sonra
da dhcpcd eth0 diyorum, yine de doğru düzgün internet erişimi
kuramıyorum. eth0, loopback 127.0.0.1 olarak gözüküyor sadece...

Şimdi, sorun ne olabilir? Mandrake 9.1 2.4 kernel kullanıyordu da, bu
2.6 kernel kullanıyor, benim ethernet kartımın modülü mü farklı? Yoksa,
Kablonet'e bağlanmak için dhcp'den talepte bulunmaktan farklı birşeyler
mi yapmak lazım? Yooksam ney? Yoksam aynı IP'yi network maskı kendim mi
elle vereyim?

Tüm yanıtlar çok hayra geçer...

İyi çalışmalar,

Özer...