[linux-baslangic] 133 MHzlik PC 200MHzlikten daha verimli calisabilir mi?

---------

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Sun 20 Jun 2004 - 14:15:29 EEST

Merhaba,
Pentium I- 200MHz, 48MB bellekli linux makinem coktu.
Bu makineyi sadece basit bir firewall olarak ve kablo baglantisini
yerel 2 makineye dagitmak icin kullaniyordum.
Bu makineyi yine 48 MB'lik Pentium-M / 133 MHz bir baska
PC ile degistirdim. HD ve ethernet kartlarini da digerinden bu
makineye aktardim.
Aslinda performansta bir miktar dusme bekliyordum.
Oysa, su anda sistem sanki daha verimli calisiyor. Yerel
makineler simdi internette daha rahat dolasiyor gibi...
Boyle bir sey olabilir mi?
Ya da soyle sorayim: Internet baglantisini masquerading ile
dagitan bir linux kutusu, islemci hizindan etkilenmez mi?
Dahili agin hizi 10MHz. Sunucu Mandrake 9.2. Text modda calisiyor.
Selamlar, sevgiler.