[linux-baslangic] Re: DNS Sorunu - Enteresan.. (Gene mi duzeldi ?)

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 18:57:36 EEST

ALPER> Su degerler duzgun mu ? Hicbir sey de yapmadim ustelik.. Bir tek named
ALPER> servisini actim.. Bazi adreslerde ufak yavasliklar var ama fena degil..

Restart ettikten sonra servis saglayici tarafindan yine DHCP ile resolv.conf
degistirilecek. Elle duzeltirsiniz, ya da baslangic scriptlerine daha once anlatilan
yollardan biriyle bir cp satiri eklerisniz.

gecmis olsun.

saygilar.
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.