[linux-baslangic] Re: DNS Sorumla Ilgili Ek Bilgi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 18:11:01 EEST

ALPER> Kendi DNS sunucum bana ne verecek ki ? Yani ornegin bilmedigim bir
ALPER> adresi resolve edebilecek mi ? Yoksa ben her girdigim adresin IP'sini o
ALPER> dosyanin icine mi girecegim ? Calisma mantigini da tam bilmiyorum ki..

Standart konfigurasyonda root serverlara iliskin adresleri icerir (ip adreslerini)
Ve sorgulari sizin servis saglayiciniz yerine dogrudan bu kok sunuculardan yapacak.
Eger internet baglantiniz yurtdisina cok yavas degilse tatmin edici olyuor (kablo.net ve
sadece root serverlardan, oldukca kifayetli)

Hicbiseye elinizi surmenize gerek yok. Bilmem anlatabildim mi... ANlamadiginiz
noktayi lutfen sorunuz.

Saygilar.
Umut

dangerous content, and is believed to be clean.