[linux-baslangic] Re: DNS (Hostname Resolve) Sorunum Hortladi..!

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 19 Jun 2004 - 16:05:49 EEST

On Cts, 2004-06-19 at 11:48 +0300, ALPER KANAT wrote:
> FC2'yi tekrar kurdugumda sorun ortadan kalkmis gozukuyordu. Ama dun gece
> yagan yagmurun da etkisiyle bilgisayar kendini resetlemis sanirim. Su
> anda yine hostname'leri gec resolve ediyor sonrasi gayet hizli oluyor
> sadece resolve etme islemi cok yavas gerceklesiyor. DNS degistirmeme
> ragmen de ayni sey devam ediyor. Sanirim sorun benim dagitimda ama nerde
?

Belki alakasız olabilir ama son dağıtılan adsl bağlantılarınd
an sonra
burada (Balıkesir) gündüzleri bağlantı çoook yavaş, daha do
ğrusu
gündüzleri genellikle çok fazla gecikme var. Ama geceleri olması
gerektiği gibi oldukça hızlı oluyor. Bunun nedeni sanırım bağ
lantı alt
yapısı, Balıkesir'in bağlantısı TT'den öğrendiğim kadar
ıyla 135Mbit ve
400 den fazla adsl kullanıcısı, basit bir hesaplama ile sadece adsl
kullanıcıları 130Mbit harcıyor ve bu hesap minimum tahminim (bir s
ürü
internet cafe 1024kbps bağlantı kullanıyor).

Yani yurt dışını bırakın yurt içindeki internet alt yapıs
ı bile
yetersiz.

***
Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

Sic transit discus mundi -- From the System Administrator's Guide, by
Lars Wirzenius

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part