[linux-baslangic] Re: tekrar merhaba :)àFISO-8859-9?Q?_bir_kaç_sorum_dah?

---------

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Thu 17 Jun 2004 - 15:23:48 EEST

konunun basini kacirdim. initrd.img yi nasil yaptiniz bilmiyorum ama

# cd /usr/src/linux (linux, linux-$VERSION'a bir link olabilir)
# make modules
# make modules_install

bununla kernel'a modul olarak eklediginiz ozellikler icin modul
olusturursunuz. initrd.img ye bu modulleri tasiyin.

kolay gelsin...

Baris Simsek
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org