[linux-baslangic] Re: Laptop larda linux talebi

---------

From: SerbülentÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Wed 16 Jun 2004 - 12:55:22 EEST

Hp firması Novell ile yaptığı
işbirliği neticesinde isterseniz Suse kurulu
olarak satıyor bilgisayarlarını. Ama
bütün bayiler bunu yapar mı bilmiyorum.
İsterseniz Novell Türkiye ile bir görüşün.
Ayrıca KRN firmasıda GELECEK 3.0 yüklü
notebooklar satıyor.

--- Suha Celik <s_suha@gmx.net> wrote: > Merhaba

> Arkadaslar ben Asus laptop almaya karar verdim.
> lakin adamlar butun seriyi
> win li cikarmis.
> Acaba linuzlu satan varmi bilgisi olan varmi ayrica
> Asus dahil butun laptop
> ureticilerine
> herp birlikte bi mail atsak ve artik linuxun
> varligini kabul edip
> urunlerinde Linux isletim sistemli
> konfigurasyonlar cikarmasini istesek sizce nasil
> olur.
> Bu konuda duyarli arkadaslari butun laptop
> ureticilerine mail atmaya davet
> ediyorum.
> [...]

====
Nigwalker Günlü#287;ü