[linux-baslangic] Re: merhaba bir kac sorum vardi :)

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Wed 16 Jun 2004 - 11:38:20 EEST

1- SATA diskin yaninda makinede PATA diskte varsa onun baglantisini
kesip o sekilde grıb i calistirin. aksi halde ilk disk olarak PATA gorur
ve yazamaz. En azindan ben oyle yapiyorum.
        initrd icin su komutu kullanin
        ornek=
mkinitrd /boot/initrd-2.2.5-15.img 2.2.5-15

sondaki /lib/modules te cekirdegi derleyince olusan klasor adidir.

2- Sesin kotu olmasi ARTS sisteminden olabilir. En guzeli KDE control
center dan sound server i kapatın ve xmms veya mplayer icin OSS yi
kullanin.

3- Isterseniz CTRL+ESC ile acilan menuden kill edebilirsiniz veya
CTRL+ALT+ESC ye basinca cikan kurukafa ile dokundugunuz hersey kill olur
: ))

kolay gelsin

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi