[linux-baslangic] kapanırken kilitleniyor

---------

From: Alp (helpsystem@elitemail.org)
Date: Fri 11 Jun 2004 - 01:39:41 EEST

selam mandrake 10 =E7ok sorunsuz bir =FEekilde kurdum. conexant modemimi
tan=FDtt=FDm. nvidia s=FCr=FCc=FClerini kurdum. opengl uygulamalar=FD ve so=
runsuz
quake3 oynayabiliyorum.=20

tek bir sorunum var o da =FEu:=20
bilgisayar=FD yeniden ba=FElat ya da kapat komutunu verdi=F0imde ekran
karar=FDyor ve =F6ylece kal=FDyor. nadiren d=FCzg=FCn =FEekilde kapan=FDyor=
.=20
ne yapmam laz=FDm? bir log dosyas=FDn=FD g=F6ndermem gerekiyorsa bu nedir?

--=20
http://www.fastmail.fm - The way an email service should be