[linux-baslangic] Re: Poweroff, shutdown now Farký nedir?

---------

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 16:50:59 EEST

    Selamlar,
    Denedim... Gelen mesaj:

    Can't locate module apm

    Tam olarak istediğim şu aslında. Elektrik kesintilerinde açık olan 3
Progress Veri tabanı sunucuyu güvenle kapatacak ve daha sonra kendisini
kapatacak.
    Aslında bu işi UPS'ler kendileri otomatik yapıyorlarmış ama bizim
UPS'deki Linux programını çalıştıramadım. Bu konuda bilgisi olan arkadaş var
mı?

    Ve :)

    cat $INSTALL_DIR/$FILENAME.Z | uncompress | tar xvf - 2> /dev/null

    Komutu ne anlama geliyor? Ben bunu RedHat 9.0'da çalıştıramadım...

    Kolay gelsin,
    Mucip:)