[linux-baslangic] Re: Mozilla-FireFox Flash problemi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 09 Jun 2004 - 13:40:09 EEST

Merhaba,

Wed, 9 Jun 2004 08:09:19 +0300 tarihinde Veli ADIGÜZEL
<velia@linux-sevenler.org> soyle yazdi:

VA> Benim dikkatimi çektide kimse sormadı ben sorayım dedim firefox ta
VA> flash lar düzgün çalışmıyor şöyleki örneğin www.mynet.com'a
VA> giriyorsunuz bir sürü flash ve normalde açık olduklarında
VA> kaplayacaları yeri hemen kaplıyorlar ve çok kötü bir görünüm
VA> oluşuyor bunu nasıl aşabiliriz hem win hem linux için geçerli bu
VA> dediklerim.
Daha yeni surumlerini deneyebilirsiniz, bunlari duzeltmis olabilirler
(her gun sonundaki calismalari yansitacak sekilde her gece yeni paket
uretiliyor).

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/

Eger duzeltmemislerse, bir hata raporu doldurup gonderebilirsiniz
gelistiricilere duzeltebilmeleri icin.

Sayfasinda da yazdigi gibi Firefox daha henuz 1.0 surumune dahi gelmemis
bir proje, kullanirken cesitli sorunlarla karsilasmaniz oldukca dogal.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694