[linux-baslangic] Re: ADSL Modem

---------

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Tue 08 Jun 2004 - 00:07:37 EEST

zyxel usb ler ve alcatel speedtouch usb ler linuxte gayet iyi calisiyor.
dierlerinin varmi bilmiyorum ama bu ikisinin kurulmunu yaptim
yalniz zyxel suruculeri daha hala gelistiriliyor. ben bir sorunla
karsilasmadim ama aklinizda bulunsun

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/