[linux-baslangic] ¨Fiso-8859-9?Q?Firewall_olusturmak_ve_internet_paylaşımı?

From: Soner Küpeli (destek@3dbilisim.com.tr)
Date: Thu 29 Jul 2004 - 13:52:14 EEST

Arkadaşlar merhaba..Ofisimizde 5 bilgisayar var..Kablo modem
kullanıyoruz..Ben bir linux server oluşturarak bu makineye kablo
modemi
bağlamayı ve internet paylaşımını bu makine üzerinden
dağıtmayı
düşünüyorum..Ayrıca iptables ile yada başka bir şekilde
bir güvenlik
duvarı oluşturmayı düşünüyorum..Bir de yine bu makineye ,
dışardaki mail
sunucumuzdan fetchmail ile mailleri çekmek istiyorum..Bunları
nasıl
yapabilirim? Bana gerekecek şeyler nelerdir? Yardımlarınız
için teşekkür
ederim...