[linux-baslangic] suse de Proxy kullanmak

From: Mehmet Emin (bayhuck@mynet.com)
Date: Sat 24 Jul 2004 - 21:37:52 EEST

 merhaba arkadaşlar ben suse 9.1 kullaniyorum. 2 sorunum var 1. si linux ta
php çalışmak istiyorum ama yaptığım çalışmaları nasıl deneyebilirim.apache
kurulu her şey tamam ama yaptığım .php leri hangi dizine kopyalayacam ve
nasıl çalıştıracam. 2. sorunum ise linuxtan nete cıkarken proxy kullanmak
istyorum squid yüklü proxy ama sitelerde ip me baktığımda gerçek ip olarak
gözukuyor bunu nasıl ayarlayabilirim saygılarımla
Mynet Arkadaşım[1] ile aradığınız arkadaş size bir cep telefonu kadar yakın!

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=7951&url=http://arkadasim.mynet.com/smsarkadasim.asp