[linux-baslangic] Re: DVD yazici

From: K. Taylan ZEYREK (taylan.zeyrek@ankarapatent.com)
Date: Tue 27 Jul 2004 - 09:47:01 EEST

bende Sony DRU-500AX var Mandrake 10 içerisinde DVD yazdirma işini
denedim hic sorunsuz halletti ancak cd kopyalama yapamadım. Nedenini
bilmiyorum ancak hic hatasız kopyaladıgını soglediği cdler boş çıktı (ne
yazıkki nedenini pek fazla incelemeye fırsatım olmadı, ancak programdan
şüpheleniyorum.).

Sony'nin yeni modelleri hem daha hızlı hemde fiyat/performansda iyi bir
yerdeler ayrıca artı ve eksi (+ ve -) DVD'lere hiç sorunsuz
yazabildiklei için bizim tercihimiz oldu.

Size kolay gelsin.
K. Taylan Zeyrek