[linux-baslangic] ôFISO-8859-9?Q?nessus_plugin_yüklemek_ve_kullanımı?

From: Mehmet Emin (bayhuck@mynet.com)
Date: Sun 25 Jul 2004 - 11:41:04 EEST

 merhaba arkadaşlar ben nessus u kullanmak istedim ama bir türlü
kullanamadımbende 2.10a var plugin indirdim kurdum pluginleri ama plugin
eklemek istiyorum eklerken kendini kapatıyor Fatih Abinin yazdığı dokumanı
okudum dökümanda plugin kızmında resimle göstermiş check ler var ama bende o
cıkmıyor neden se nasıl çalıştırabilirilim saydılarımla
En Güzel Tatil Fotoğraflarınız İçin : MERCURY 3.1 DELUXE DİJİTAL FOTOĞRAF
MAKİNASI
Peşin Fiyatına 6 Taksit, Ayda Sadece 14,209,513 TL Taksitle[1]
--- Links ---
   1 http://alisveris.mynet.com/Bascuda.aspx?cmp=Bascuda&catId=4462&pId=569049&aType=product&aff=emailfooter