[linux-baslangic] sata ve linux

From: baslangiclin (baslangiclin@mynet.com)
Date: Thu 22 Jul 2004 - 11:15:24 EEST

 serial ata diske rh80 veya 90 yüklemek istiyorum bana paket dosyalarının
nerede olduğunu soruyor acaba cd rom dan mı okuyamıyor yoksa scsi diskler
gibi bir sürücüsü var da onunlamı yüklemem gerekiyor.
En Güzel Tatil Fotoğraflarınız İçin : MERCURY 3.1 DELUXE DİJİTAL FOTOĞRAF
MAKİNASI
Peşin Fiyatına 6 Taksit, Ayda Sadece 14,209,513 TL Taksitle[1]
--- Links ---
   1 http://alisveris.mynet.com/Bascuda.aspx?cmp=Bascuda&catId=4462&pId=569049&aType=product&aff=emailfooter