[linux-baslangic] ses sorunu

From: marka2000 (marka2000@mynet.com)
Date: Tue 27 Jul 2004 - 12:01:38 EEST

 Arkadaşlar mandrake 10.0 communıty kurulu bilgisayarımda ses kartım
çalışmıyo (creative vibra 16) hiç ses duyamıyorum sanırım tanımadı.
modemimdede aynı sorun var (creative 56k v90 pcı dı 5655) ve hala
halledemedim. yardımlarınızı bekliyorum.
Mynet Arkadaşım[1] ile aradığınız arkadaş size bir cep telefonu kadar yakın!

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=7951&url=http://arkadasim.mynet.com/smsarkadasim.asp