[linux-baslangic] Re: mac os x pantheri intel islemcili bir makinaya yuklemek.

From: Ozkan Ozcan -Grafiker (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Mon 26 Jul 2004 - 16:08:21 EEST

Mac OsX kullanmak için 3 yolunuz var

1 - Gidip 750 Euroya sıfır bir e-mac veya 300-400 USD civarı ikinci el bir
i-mac almak. (Ki emac üzerinde 17 inc Flat ekran 1.25 Ghz G4 işlemci var.
intel P4 3 Ghz lere nal toplatır.) OsX in yanısıra PPC destekli bir Linux
kurun hem linux hem macosX isteginiz yerine gelsin

Bu arada artik macintoshlar aynı donanıma sahip PClerle hemen hemen aynı
fiyatlara satılıyor.

www.apple.com.tr/

2 - Emulatör kullanarak (ki Osxi yüklemek pek kolay değil ve ayni verimi
alamazsiniz)
http://pearpc.sourceforge.net/

Apple makinalar üzerinde koşturabileceğiniz linux çeşitleri için
http://penguinppc.org/

3. PCnize Darwin?i yüklemek. Tam olarak osx olmasa bile OsXin tabaninda
darwin yer alıyor.
http://www.apple.com/opensource/

Darwinin benim bildigim son stabil sürümü 7.01 i aşagıdaki adresten
indirebilirsin. veya Linux34.comda da var diye hatırlıyorum.
http://www.opensource.apple.com/darwinsource/images/darwin-701.iso.gz

Darwinin henüz beta olan 8.0b1 versiyonunun kaynak kodları ise aşagıdaki
adreste
http://www.opensource.apple.com/darwinsource/WWDC2004/

iyi çalışmalar

Özkan Özcan
Grafiker

7/26/04 1:37 PM, tarihinde "Fuat Altun" <faltun@iso.org.tr> soyle yazmisti
:

> Merhabalar,
> Birkaç sorum olacaktı..
> Mac os x pantheri intel islemcili bir makinaya yuklemek mumkunmudur? (ope
En