[linux-baslangic] Update ile ilgili

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Wed 14 Jul 2004 - 12:03:27 EEST

Dünkü sorularıma cevaplarınız için Devrim bey ve diğer
liste kullanıcılarına teşekkürler.
Şimdi size yeni bir sorum var.

Şu rpm lerle ilgili aklımda takılan bir kaç soru daha var.
Şimdi ben mesela red hat 9.0 kullanıyorum. Bunun üstünde openssh
3.6.1 var diyelim. Ben bunun üstüne çok stabil bir sistem
kuruyorum. Aradan geçen zaman sürecinde ssh'ın bu sürümünde
bir açık çıkıyor. Ama red hat 9.0 sürümüne deteğini
bıraktığı için ne up2date lerde nede rpmfind gibi sitelerde
yeni sürümlerini bulamıyorum. Bunu yeni sürümüne nasıl
update ederim. (RPM nimetlerini kullanarak)

Birde rpmfind de sürekli Conectiva Linux, OpenPKG, Trustix ve
Polish(ed) Linux Distribution adlı dağıtımlara rastlıyorum.
Bunların yaygınlığı nedir? O kadar çok Polish(ed) Linux
Distribution görüyorumki acaba bu dağıtımımı kullansam
diye düşünüyorum. Çünkü hiç bir paket sorunum
kalmayacağını düşünüyorum.

Bir diğer sorum Tar.gz olarak yüklediğim paketleri nasıl
kaldırırım?

Şimdiden Herkese Teşekkürler,

Saygılarımla