[linux-baslangic] Re: IP based Web Site

From: SerbülentÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Mon 12 Jul 2004 - 13:33:07 EEST

10 farklı ip adresi ve her adrese 5-6 site
yaklaşık 50 -60 adet yapıyor.
Gördüğüm kadarıyla işiniz
amatörlüğü biraz aşmış durumda. Bu
konuda benim size tavsiyem "Bora Güngören" ve
"Oğuzhan Kayhanın" "Apache Web Sunucusu"
kitabından bir tane edinmeniz olacak. Emin olun
çok işinize yarayacaktır. Sorunuzun
yanıtına gelince; Kısaca
"NameVirtualHost ip adresi" gibi bir yönerge ile her
sanal sunucunun ip adresini tanımlamanız
gerekli, Bunun ard&#305;ndan <VirtualHost ip adresi>
ayarlar </VirtualHost> &#351;eklindede sitelerinizin
ayarlar&#305;n&#305; gerçekle&#351;tirebilirsiniz.

--- Mert_İzgil <linux@hebux.com> wrote: > DNs sunucu
kurulu.. Ama o iplere bakan 5-6 virtual

====

BE THE SOURCE WITH YOU