[linux-baslangic] =?iso-8859-9?B?x/Z6/G78cmz8aw==?

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Sun 11 Jul 2004 - 00:52:26 EEST

17" Samsung Monitör ile kurduğum işletim sistemi 15" Philips e
gidince
çalışmaz olmuş

Telefonda aktarılan bilgiye göre çözünürlük ve tarama
sıklıkları yüksek
gelmiş.

Konsoldan bu değerleri nasıl varsayılanlara döndürürüm?

Bu işi yapmanın en kolay yolu başlangıçta kuzdu yu
çalıştırmak galiba ama
FC2 için bunu nasıl yapabileceğimi adım adım anlatabilir
misiniz?

Teşekkürler.

Ali

=========================
==============

17" Samsung Monitor ile kurdugum isletim sistemi 15" Philips e gidince
calismaz olmus

Telefonda aktarilan bilgiye gore cozunurluk ve tarama sikliklari yuksek
gelmis.

Konsoldan bu degerleri nasil varsayilanlara dondururum?

Bu isi yapmanin en kolay yolu baslangicta kuzdu yu calistirmak galiba
ama
FC2 icin bunu nasil yapabilecegimi adim adim anlatabilir misiniz?

Tesekkurler.

Ali