[linux-baslangic] winmodem ve fat32 sorunlari

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 14:04:46 EEST

Merhaba,
Geçen gün listelere gelen bir karikatürden etkilenerek, WinModem
kullanan
bir bilgisayara FC2 kurdum.

Kudzu, modemi tanıdı, ancak bu modem üzerinden bağlantı
yapamıyorum.
Bağlantı yöneticisi programı modem taranıyor dedikten sonra
sisteminizde
modem bulunamadı diyor.

Modemi değiştiriyorum, başka bir WinModem takıyorum, her
türlü kimlik
bilgisi ile donanım dürtüklemesi :) (probing) esnasında
karşıma çıkıyor. Ama
aynı şekilde modem bulunamadı diyor.

WinModem lere yeni çekirdek ile daha iyi destek olduğunu
duymuştum, modemimi
de tanıdığına göre yapmam gereken başka ne olabilir?

Bunun dışında fstab a bir Windows bölümünü bağladım,
tüm kullanıcılar için
/mnt/disk1 e mount ediliyor. Ancak root dan farklı bir kullanıcı
ile giriş
yaparsam dosyaları sadece okuyabiliyorum.

root ile CHMOD 777 yaptığımda bile bu kullanıcılar bölüme
dosya yazamıyor.
GNOME üzerinden izinleri değiştirdiğimde ise, bir saniyeden daha
kısa bir
sürede izinler eski halini alıyor.

Bu sorunlarımla ilgili yardımlarınızı rica ediyorum.

Teşekkürler.

Ali