[linux-baslangic] Re: suse linux'ta zoom adsl modem tanitimi - kurulumu

From: Mehmet Burak (memsoft@ttnet.net.tr)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 13:15:08 EEST

Modemi modem olarak algilamasi gerekmiyor.DHCP sunucu olarak yakalamasi
gerekiyor.
Modem baglantisini usb den mi yoksa ethernet üzerindenmi yapiyorsunuz.
Bende Zoom x4 ve SuSe 9.1 kullaniyorum.Ethernet üzerinden hiçbir ayar
yapmadan baglantiyi kuruyor.Sadece DHCP den ip al demeniz yeterli.Eger
ethernet üzerinden baglanti yaptiysaniz Ethernet kartininizi tanimamis
olabilir.Yok eger modemde DHCP disable ise o zaman ip numarasini el ile
girmeniz gerekir(10.0.0.5 olabilir).Ag geçidini de 10.0.0.2 yapin.
USB yi ise hiç denemedim.Zaten gerekte yok.