[linux-baslangic] Re: Ftp den php yorumlamak

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 12:06:34 EEST

Selamlar..

Mümkün tabi. Niye ne olmasin. Demokrasilerde hersey mumkundur, Linux'ta
yeterince demokratik bir ortamdir.

PHP, tipik bir script olarak kullanilabiliyor. Icersinde de string
parsing, socket fonksiyonlari vs. ne isterseniz var. Size gereken
oncelikle bir FTP sunucu yazmak, PHP ile. Boylece dilerseniz mesela
dosyalari mysql uzerinde tutabilir, dinamik olarak olusturabilir, plain
dosyalari sifreler, compress eder vs. vs. bir suru sey yapabilirsiniz.

Haa, sordugunuz Apache icinden PHP ise o da mumkun, ama bir onceki
yoldan yapmak cok daha kolay olacaktir.

Saygi ve sevgiler..