[linux-baslangic] Re: debian ve adsl

From: Alper Oguz (alper@aden.biz)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 21:45:03 EEST

ifconfig eth0 1.2.3.4 netmask 255.255.255.0 seklinde IP ve subnet'inizi
girersiniz.
route del default gw 1.2.3.1 ile önceden default gateway tanimlamissaniz
onu siler, ayni komutun route add .. haliyle yenisini eklersiniz..

Eger yapamazsaniz ifconfig ve route ciktilari ile modeminizin IP'sini
gönderin.

kolay gelsin

--
Alper Oguz <alper@aden.biz>

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part