[linux-baslangic] Re: vmware

From: Emre Kadıoğlu (emrek@dizla.com)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 13:47:02 EEST

eğer cidden linux öğrenmek istiyorsanız vmware ile falan uğraşmayın vmware
i ağ uygulamalırını, serverlarınızı test etmek için kullanabilirsiniz.
redhat 7 de bildiğim kadarıyla 2.2 kernel var ve vmware driverlarını
yüklemeniz gerekiyor.
bunuda vmware menusunde install vmware tools ile yapacaksınız bu tuşa
tıkladığınız zaman /mnt/cdrom
dizini içinde gereken driverlar var oradan kurulumu yapabilirsiniz.

başlangıç için www.belgeler.org sitesini öneririm.
en iyisi siz bilgisayarınıza bir linux kurun hatta linux te alternatifi
olmayan bir program kullanmiyorsanız windowsu da silin
sadece linux kullanin bir hafta da öğrenirsiniz.

On Wed, 7 Jul 2004 18:01:47 +0300, Metehan Haspolat
<mhaspolat@turkak.org.tr> wrote:

> vmware üzerinde redhat 7.0 kurdum
> xwindows çalışmıyor
> biraz araştırdım bazı vga sürücüleri kurmak gerekiyormuş ama bir türlü
> beceremedim.
> İkinci bir makinem vardı vmware kuracağım diye onu da elden çıkardım.
>
> 1- Linux'a başlangıç için vmware önerirmisiniz
> 2- Linux kurduk ama şimdi napıcaz
> 3- Temel Linux komutlarını öğrenmek için başvurduğum siteler arapsaçı
> gibi
> 4- Şöyle adım adım, saç baş yoldurmadan linux öğreten bir kaynak var mı

> Bu listeden cikmak icin
> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin