[linux-baslangic] Rpm den kernel..

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 11:08:21 EEST

Merhabalar,
Ben hiç kerneli rpmden yüklemedim. Kernel i kendimizin derlemesi ile
rpm den derlememizin arasında -kernel bazında- ne fark var ?

Birde fedora nın rpmlerinin enterprise'a aynen uyduğunu, hiç bir
sorun yaşatmadığını duymuştum bu konuda bilgisi olan
varmı?

Birde red hat artık enterprise in desteğini vermiyormu? Çünkü
rpmfind den kernel lara baktığımda enterprise en son 2.4 kerneli
varken fedoranın 2.6.6 rpm i bile var? Kea diğer rpm paketlerinde de
enterprise lı sürümler hep eski sürümler, bunların yerine
fedora paketleri yüklemek sakıncalımıdır?

Son soru olarak bir yerde bir mail sistemi gördüm. Siz bir mail
adresine mail atıyorsunuz. O karşı sunucuda askıda kalıyor ve
size bir konfirmasyon maili yolluyor. Konfirme ederseniz mail
karşıya gidiyor ve bundan sonra sizden gelecek hiç bir maili
konfirme etmenize gerek kalmıyor. Tek seferlik konfirmasyon işlemi
uygulanıyor. Bu konu hakkında bilgisi olan varmı? Bana uygulama
için döküman gösterebilecek/verebilecek varmı?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..

Saygılarımla ,

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin