[linux-baslangic] Mandrkae Postgre hakkind abir soru (fwd)

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 05 Jul 2004 - 13:13:25 EEST

From: "emin bircan" <emin_bircan@hotmail.com>
Subject: MANDRAKE POSTGRESQL HAKKINDA...
Date: Mon, 05 Jul 2004 06:58:53 +0000

Merhabalar. Ben Emin Bircan. Ege Üniversitesi
Ege Meslek Yüksek okulu Yeni mezunuyum. Ayrıca Yeni Linux kullanıcısıyım .

Bir sorunum var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim..

Mandrake Linux 9.2 adlı bir linux işletim sistemine sahibim. Linux ortamında
PostgreSqL çalıştırmak istiyorum. Gerekli dosyaları www.postgresql.org
adresinden indirdim. (gz uzantılı) Linux ortamında sıkıştırılmış dosyayı
açıyorum. (gunzip -c dosyaadi.tar.gz | tar xvf -) derlemede de bir sorun
çıkmıyor.
(./configure --prefix=/usr/local/pgsql) Yalnız gmake ve gmake install
komutlarını çalıştıramadığım için daha ilerisine gidemedim. Yardımcı
olabilirseniz sevinirim. Teşekkürler.

Not :Mandrake bu iş için Yeterli görüyormusunuz...

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin