[linux-baslangic] yeni linux kurarken lilo grub ayarlari

From: Huseyin (huseyin@gomleksizoglu.com)
Date: Sun 04 Jul 2004 - 11:30:19 EEST

bilgisayarimda windows ve suse linux kurulu durumda. bunun yanina mandrake
 ve
fedora kurdum. boot loaderlari duzgun tutmak icin bir hayli ugrastim. Birde
fazla linux dagitimini ayni makineye kurmak icin izlenmesi gereken yol sade
ce
ilkine bootloader yukletmek digerlerinin ayarını yuklu olan uzerinden e
lle mi
yapmak yoksa her dagitim icin bootloader'i linuxun yuklu oldugu partitiona
mi
yaptirmak lazim (ise yarar mi bilmiyorum)

son olarak hem windows hem de linux kullananlar mail alma isini nasil
hallediyorlar? mail almayi hallettim ama gonderilen mesajlarin topluca
durmasi hala bir sorun.

Huseyin
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin