[linux-baslangic] Re: sendmail neden gec cevap verir?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 14:00:16 EEST

Merhaba,

Thu, 1 Jul 2004 13:42:23 +0300 tarihinde "Zulkuf OK (NVTP)"
<zulkuf_ok@hotmail.com> soyle yazdi:

ZO> Sorun bilmedigim ve e-mail server da herhangi bir degisiklik
ZO> yapmadigima ragmen kendi kendine hizlandi.????
ZO> Su an hersey eskisi gibi calisiyor.
Bircok kisinin de daha once yazdigi gibi kullandiginiz DNS sunucunuzda
problem olmasi muhtemeldi. Farkli DNS sunucu adresleri onerdiler
kullanmaniz icin (uyguladiniz mi bilemiyorum).

Hicbir sey yapmadiysaniz, kullandiginiz DNS sunucusundaki problem
giderilmis ve o nedenle normale donmus olabilirsiniz.

Boyle dertler yasamamak icin, e-posta sunucunuz uzerinde en azindan caching
bir DNS calistirmaniz ve sunucunuza da o DNS'i kullandirmaniz yararli olur.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694